המלצות לשגרת טיפוח בעונת הקיץ

תוכן עניינים

כשהשמיים כחולים ונקיים מעננים וקרני השמש החמות קורצות לנו בחוץ, זה סימן שעונת הקיץ בפתח – וכך גם הזמן לחוויות כיפיות מחוץ לבית כמו טיולי חוף, שכשוך בבריכה ואחרי צהריים רגועים בהם אפשר לספוג את השמש. יחד עם זאת כדאי לזכור שעם שמחת הקיץ מגיעים גם אתגרים ייחודיים לעור שלנו.

מחשיפה מוגברת לשמש ועד לרמות לחות גבוהות יותר, העור שלנו דורש טיפול מיוחד כדי להישאר בריא וזוהר במהלך החודשים החמים יותר. לנשים המעוניינות לשמור על זוהר בריא לאורך כל הקיץ, הנה כמה עצות והמלצות חיוניות לטיפוח העור המתאימות לשגרת קיץ.

קרם הגנה הוא החבר הכי טוב שלך

אחד השלבים החשובים ביותר בכל שגרת טיפוח העור בקיץ הוא הגנה מהשמש. קרני ה-UV של השמש עלולות לגרום להזדקנות מוקדמת, כוויות שמש ואפילו סרטן העור. בחרו קרם הגנה לפנים ולגוף עם מקדם הגנה של 30 לפחות ומרחו אותו בנדיבות על כל האזורים החשופים של העור שלכם כולל הפנים, הצוואר, החזה והידיים. יש למרוח שוב כל שעתיים, במיוחד אם אתם מתכננים להיכנס למים או סובלים מהזעה מרובה.

לחות, לחות, לחות

טמפרטורות גבוהות יותר ופעילות חוץ מוגברת עלולים להוביל להתייבשות, מה שעלול להשאיר את העור במראה עמום וחסר ברק. שמרו על לחות העור שלכן על ידי שתיית מים מרובה לאורך כל היום. בנוסף, שלבו מוצרי טיפוח קלים ועשירים לחות בשגרה שלכם, כמו סרום לחות או קרם לחות קל משקל עם חומצה היאלורונית.

ניקוי עדין של העור

הזעה רבה יותר בחום הקיץ עלולה להוביל לסתימת נקבוביות והופעת צעונים. כדי לשמור על העור נקי ורענן, נקי את הפנים שלך פעמיים ביום עם תכשיר ניקוי עדין ומעניק לחות. חפשי פורמולות נטולות סולפט שאינן קומדוגניות כדי למנוע מהעור להפריש מהשמנים הטבעיים שלו, או כדי למנוע מצב של גרימת גירוי יתר בעור.

פילינג באופן קבוע

פילינג הוא המפתח לשמירה על עור חלק וזוהר כל השנה, אך הוא חשוב במיוחד בחודשי הקיץ כאשר זיעה וקרם הגנה עלולים להוביל להצטברות של תאי עור מתים. שלבי פילינג עדין בשגרה שלך פעמיים עד שלוש בשבוע כדי להסיר תאי עור מתים ולחשוף עור חדש ובריא יותר. הימנעי מקרצוף פיזי קשה של העור, ובחרי בפילינג כימי בטיחותי המכיל מרכיבים כמו חומצות אלפא הידרוקסיות (AHA) או חומצות בטא הידרוקסיות (BHA).

הזיני את העור

הקיץ הוא הזמן המושלם לפנק את העור שלך במוצרים קלים ומזינים. תוכלי לשלב סרומים עשירים בנוגדי חמצון בשגרה שלך כדי להגן על העור מפני נזקי הסביבה, ולעודד מראה זוהר צעיר. חפשי סרומים המכילים ויטמין C או תמצית תה ירוק, שיכולים לעזור לנטרל רדיקלים חופשיים ולהבהיר את העור.

אל תשכחי את השפתיים

גם השפתיים שלך זקוקות להגנה מפני קרני השמש. השקיעו בשפתון עם SPF כדי לשמור על לחות השפתיים ולהגן מפני כוויות שמש. יש למרוח את השפתון שוב במהלך היום, ובעת הצורך, במיוחד אם את מבלה בחוץ שעות ארוכות.

פנקי את עצמך במסכה שבועית

פנקו את העור שלכן במסכת לחות או הבהרה פעם בשבוע כדי לטפל בכל החששות הספציפיים שיש לכן כמו יובש, גודש לכלוך או נזקי שמש. בחרי מסכה שמתאימה לסוג העור ולדאגותיך, בין אם זו מסיכת לחות מרעננת, מסכת חימר לספיחת שומן והוצאת לכלוך או מסכה מבהירה להחייאת עור עמום.

על ידי ביצוע הטיפים וההמלצות הללו לטיפוח העור, תוכלי להבטיח שהעור שלך יישאר בריא, לח וזוהר לאורך כל הקיץ. זכרי שעקביות היא המפתח, אז היצמדי לשגרת הטיפוח שלך ותיהני מימי השמש שבפתח בביטחון ובזוהר.

קרם הגנה