המדריך למציאת הספא המושלם

תוכן עניינים

החלטתם לצאת ליום ספא ולפנק את עצמינו או אדם שאתם אוהבים, אתם מחפשים באתרי האינטרנט שעות ואבודים מכל האופציות ובסוף מוותרים. מכירים את התחושה? המדריך הבא יעזור לכם להתמקד ולבחור את חופשת הספא המושלמת עבורכם כי לצאת לספא לא אמור להיות דבר מלחיץ. 

 

איך לבחור ספא?

משיטוט קצר באתרי האינטרנט ניתן למצוא סוגי שונים של מתחמי ספא מפנקים. מתחמי ספא שונים יציעו מגוון טיפולים הייחודי למקום לצד טיפולים פופולאריים שתוכלו למצוא ברוב בתי הספא בארץ. מגוון זה הוא יתרון וחיסרון לאדם שמחפש את הספא המתאים לו ביותר: מצד אחד ניתן למצוא טיפולים מעניינים בתוך המגוון ומצד שני קל ללכת לאיבוד ולבסוף לוותר על הנופש. כאשר אתם מחפשים בילוי בספא תצטרכו לשאול את עצמכם את השאלות הבאות:

 

אופי הבילוי

ישנם בתי ספא המתמחים בחופשות בעלי אופי מסוים לדוגמא: ספא בריאות, ספא רומנטי, ספא ים המלח ועוד. לכן, לפני שבוחרים ספא יש לדעת מהו אופי הבילוי אותו אתם מחפשים. למשל, אם אתם מחפשים בילוי רומנטי מומלץ לחפש חבילות ספא לזוגות שיספקו את האווירה הרצויה. יש להדגיש שחבילות אלה בדרך כלל מפנקות מאוד ויוקרתיות אך שוות כל שקל ומספקות את הטוב ביותר עבור הזוגות. 

 

תקציב

התקציב הוא פקטור חשוב בבחירת חופשת ספא. כשאנחנו יוצאים לחופשת ספא אנחנו רוצים לצאת בראש שקט. חופשת ספא היא הוצאה לא זולה ולכן כדאי להגדיר מראש את התקציב הכספי אותו נרצה להשקיע ולבדוק איך נקבל את התמורה הטובה ביותר. עם זאת, כדאי לבחון את המקום אליו מזמינים מקום, אם המחירים נראים נמוכים משמעותית מהממוצע בשוק יש מקום לחשוד באיכות הכשרת המטפלים. 

 

מיקום

תוכלו למצוא מתחמי ספא בכל מקום אליו תלכו. בחירת המיקום תלויה בכמה פרמטרים הקשורים לאופי הבילוי והתקציב. אם אנו רוצים יום או בוקר ספא קלילים לרוב כדאי לחפש מתחם ספא הקרוב לביתכם. במרכזי הערים הגדולות ניתן למצוא מתחמי ספא רבים ויוקרתיים אשר נמצאים במתחמים פרטיים או בתוך בתי המלון. 

אם הינכם רוצים להרחיק ולצאת לנופש ארוך ומענג ישנם מתחמי ספא רבים בכל רחבי הארץ במקומות מיוחדים כמו בחמאם טורקי או מתחמי ספא המתמחים בטיפולי ים המלח. מתחמים אלה מציעים בשטחם או בקרבה אליהם פתרונות לינה איכותיים שישלימו את חווית הרגיעה עליה אתם חולמים. 

 

המלצות

המלצות תוכלו למצוא בכל מקום, אך המקום הטוב ביותר לקבל ממנו המלצה הוא מכרים. אנשים הקרובים אלינו מכירים אותנו ויודעים מה נאהב ומה לא. בנוסף, מכרים נוטים להיות יותר אובייקטיבים בניגוד להמלצות באינטרנט שאת אמינותם לעיתים יש לקחת בערבון מוגבל. אם בכל זאת בחרתם באינטרנט, דאגו לבדוק באתרים שמתמחים בסקירת בתי ספא. 

 

לפרטים נוספים והזמנת נופש איכותי ומרגיע בספא היכנסו לאתר sharespa