איפור עיניים חומות כהות

תוכן עניינים

איפור עיניים מהווה דבר חשוב ביותר. איפור לעיניים מבליט את צבע העיניים וכן מבליט באופן כללי את העיניים בפנים. צבע חום הוא השכיח ביותר מבין גווני העיניים בישראל. בעוד שגוני העיניים של עמי אירופה הם גוונים בהירים יותר, הרי שהעיניים החומות דומיננטיות מאוד אצל יוצאי אסיה, אפריקה, אמריקה הדרומית ועוד. העיניים החומות מתאימות לכל צבע עור ומעניקות מראה טבעי. כל תוספת צבעונית על העפעף תחזק את המבנה האנטומי של העין ותיצור נקודת מיקוד מרהיבה. אין ספק שחשוב לדעת כיצד מאפרים עיניים חומות כהות בצורה נכונה על מנת להדגיש אותן עד כמה שניתן ועל מנת שהן יראו הכי טוב שאפשר.

 

איפור לעיניים חומות כהות- מה צריך לדעת?

נשים בעלות עיניים חומות הינן גם בעלות פריבילגיה להתאפר הפוך כלומר, צבע בהיר למעלה וצבע כהה למטה מבלי להפיל את העין. לעומת נשים שיש להן עיניים בהירות, הן יכולות להתאפר גם בשני גוונים שונים מבלי להתחשב בצבע האישון.

החום הוא צבע ניטרלי ובניגוד לצבעים אחרים, אין לו צבע משלים כלשהו ועל כן, כל גוון של צלליות עיניים יכול להוות תוספת משפרת לעיניים חומות כהות. גם גוונים מתכתיים כגון: ברונזה, זהב או נחושת יכולים להתאים לנשים בעלות עיניים חומות כהות. ניתן לומר כי הכלל היחיד באיפור עיניים כהות הוא לא להשתמש בצלליות אשר תואמות את צבע האישון וזאת בכדי שלא ליצור מראה משעמם מדי. כדאי מאוד להבליט את החום שבעיניים באמצעות תפאורת רקע בהירה אשר תדגיש את העור השזוף. סומק בגוון של חלודה יכול להחמיא מאוד לעור הפנים הישראלי וגם לאישה שהעיניים שלה חומות כהות.

מעבר לכך, הנה כמה טיפים לשימוש בעיפרון עיניים אשר יכולים לסייע לכם בהגדרת הלבן שבעיניים כאשר מדובר על עיניים חומות כהות:

ראשית כל, כדאי לצבוע בלבן את הקן של העין הפנימי בצמוד לקו של הריסים וכך להעניק לעיניים מראה גדול יותר. הפס הלבן המדובר יוצר למעשה אשליה של המשך הלבן של העין.

ניתן להדגיש באמצעות עיפרון לבן את הפינה החיצונית של העין ואת הפינה הפנימית שלה בצמוד לאף ולטשטש כך שהתוצאה תהיה נקודות אור ממוקדות ועיניים מוארות יותר.

 

שימוש באייליינר

לרוב משתמשים באיילנר מסורתי כהה, אך כאשר מדובר על עיניים חומות כהות, כדאי להשתמש דווקא בעיפרון לבן במקום אייליינר כהה. יש להשתמש בעיפרון לבן בדיוק כמו שמשתמשים באייליינר, בצמוד לקו הריסים העליון. צמוד לפס של העיפרון הלבן ניתן להוסיף גם פס עיפרון צבעוני וכך יתקבלו עיניים מקושטות יותר ומתוחכמות יותר. אם את תוהה מדוע לא כדאי להשתמש באייליינר מסורתי בצבע כהה אם יש לך עיניים חומות כהות, כדאי שתדעי כי האייליינר הכהה יוצר בעיניים חומות כהות אשליה של כובד העפעף, הלבן לעומתו יוצר מראה מורם יותר של העפעף.

צלליות

כאשר מדובר על צלליות לעיניים חומות כהות, בהחלט לא כדאי להשתמש בצלליות קודרות או כהות מדי. דווקא צלליות בהירות יתאימו מאוד לעיניים חומות כהות. כדאי לבחור בצבעים יותר נועזים של צלליות מהצבעים הסטנדרטיים שכן הן יכולות להעניק אור לפנים, להדגיש את העיניים ולשדרג את מראה הפנים כולו.

אם את מעוניינת ללמוד כיצד להתאפר בצורה נכונה, הן בהתאם לגוון וסוג העור, הן בהתאם לצורת העיניים וצבע העיניים והן בהתאם לכל פרמטר אחר, אין ספק כי בחירת קורס איפור אישי שמטרתו היא להעניק כלים וידע אודות איפור עצמאי, יהווה את הדבר הטוב ביותר עבורך.