היריון

תוכן עניינים

הגיע רגע ענק בחייך, תקופה שתמיד חיכית לה, זמן כה מרגש. את בהיריון! עתידה ללדת תינוק קטן. הדרך עד ללידה עוד ארוכה, מלאה בפיתולים, עליות ומורדות, ימים קשים יותר וקשים פחות. בתקופה זו בחייך, גופך נמצא תחת לחץ אדיר. הוא מהווה בית לעובר שברחמך. את עוברת שינויים פיזיים, הורמונליים ומנטליים רבים, המורגשים יותר ויותר מדי יום. כל מה שאת עוברת, כל מה שאת חווה הוא לגיטימי ואנושי. עם זאת, המסע הוא לא פשוט. חשוב לזכור להירגע, להשתחרר, להנות מזמן מיוחד זה. חשוב לדאוג לעצמך ולטפח את עצמך. דרך נהדרת לעשות זו- היא בעזרת עיסוי הריון מקצועי.

עיסוי הריון

עיסוי מקצועי הוא תמיד כיפי ונעים, אבל עיסוי הריון, המותאם במיוחד עבורך, זו חוויה ברמה אחרת. בואי להנות מעיסוי הריון מפנק במיוחד בפלמינגו ספא חיפה. פלמינגו ספא מציעים עיסוי הריון מקצועי, מרגיע ומרפה. אנחנו קשובים לבקשותייך ושמחים לעזור לך, ולהתאים את חבילת הספא האידיאלית עבורך.

החוויה הזוגית המושלמת

אם תרצי, תוכלי לבחור להזמין את בת או בן זוגך ולהגיע יחד לעיסוי זוגי בחיפה בחדר מעוצב ורומנטי. יחד, תוכלו להנות מהעיסוי הזוגי, ולאחר מכן להשתמש במתקני הספא המפנקים שלנו, הכוללים ג'קוזי, סאונות, מיטות שיזוף, כסאות עיסוי, פינות ישיבה, פינת קפה, נשנושים ועוד. בן זוגך יוכל לבחור מבין מגוון העיסויים שאנחנו מציעים, ביניהם עיסויים קלאסיים כגון שוודי ומשולב, וגם עיסויים משודרגים כגון אבנים חמות ורקמות עמוק. בואו ותהנו מחוויה אינטימית ונפלאה בספא בוטיק פלמינגו חיפה.