ניתוחי אף פלסטיים

תוכן עניינים

ניתוח אף פלסטי הוא ניתוח שאותו אפשר לבצע גם בגיל צעיר יחסית משום שהוא אינו משפיע על הגדילה ומכיוון שהוא משפר את הביטחון העצמי הוא מומלץ לפעמים, דווקא כדי לעזור. יש ניתוחי אף רבים ברמות שונות שנועדו לפסל את האף כמעט ללא חדירה וחיתוך ויש כאלה שנעשים מסיבות רפואיות. הניתוחים יכולים להיות גדולים ועמוקים בגלל בעיות שקשורות לגשר האף או למערות האף, וחלקם הרבה יותר פשוטים והם קטנים ומקומיים ודורשים מעט זמן החלמה.

להתייעץ עם הרופא ולבחור

כשאתם הולכים לבדוק אפשרות של ניתוח אף יש לעבור לא רק את האבחון הרפואי שלכם ולוודא שאתם יכולים לעבור ניתוח כזה. אתם מתבקשים לבדוק תמונות שונות בתיק העבודות ואפילו לעבור הדמיות כדי לבחור את היקף הניתוח שנכון לכם. מכיוון שניתוח כזה אינו הפיך מומלץ לשקול זאת הרבה זמן לפני שמחליטים גם כדי להתרגל לכך. יש אנשים שמתקשים להתרגל למראה החדש ויש כאלה שהמראה הזה כל כך טבעי להם שהם פשוט מסתגלים אליו בקלות.

מה צריך לדעת על ניתוחי אף?

מכיוון שיש היום כל כך הרבה טכנולוגיות ושיטות ניתוח מתקדמות, כדאי לדעת שיש היום ניתוחים פלסטיים מזעריים כל כך שאינם דורשים חדירה עמוקה, והכל יכול להסתיים בקלות ובמהירות. זה תלוי באופי השינוי שתרצו. יש ניתוחים סגורים שמתבצעים תוך כדי חדירה מהנחיר ולכן גם אפשר לחסוך תפרים והרופא יכול לתקן תוך כדי תנועה. יש ניתוחים שדורשים הרמה של העור כדי לבצע את הניתוח כשרואים את כל מרכיבי האף. זה נפוץ במקרים של תיקון הניתוח הקודם, למשל. 

התאמת הניתוח

לפני שאתם בוחרים ניתוחי אף מומלץ לשאול ולהתייעץ עם כמה רופאים כדי לבדוק אם יש שיטה שהיא פשוטה יותר להשגת המראה הנחשק. פיסול האף היום הוא תחום שיש בו חידושים רבים שמתמחים בהם והכל תלוי בסוג התיקון והניתוח שצריך לעשות. יש אנשים שהתיקון אצלם גדול ומקיף יותר ויש כאלה שלא צריך לחזור אצלם על הניתוח וכך התוצאה מתקבלת כבר בניתוח הראשון. חשוב לדעת שלכל ניתוח יש תקופת החלמה של כמה שבועות לפני שהנפיחות יורדת ורואים את התוצאות הסופיות.